IZDVOJENE VAŽNE INFORMACIJE

PRODAVATELJ

Prodavatelj/trgovac je poduzeće ID Store, Vijenac Jakova Gotovca 2, Osijek, registrirano pri Trgovačkom sudu u Osijeku, generalni podaci: Osnovni podaci

Kupac

Kupac je fizička ili pravna osoba koja se registrirala u sustavu internetske trgovine IDStore i naručila proizvode ili usluge.

Prigovori potrošača

Sukladno čl.10. Zakona o zaštiti potrošača pisane prigovore možete slati na a-mail adresu prigovori@idstore.hr.

POSTUPAK NARUDŽBE

Naručivanje se obavlja putem sustava internetske trgovine. Kupac ubacuje željene artikle u košaricu. Za naručivanje artikala u košarici, korisnik mora biti prijavljen. Prilikom naručivanja artikala iz košarice, kupca sustav navodi na potrebne radnje. Nakon obavljene narudžbe, sustav kupcu šalje e-mail poruku s informacijom o naručenim proizvodima i zakonskim uputama o mogućnostima povrata. Ukoliko je niska zaliha naručenog proizvoda ili je proizvod u dolasku na skladište (1 točkica na statusu zaliha uz napomenu da je dostupan ili dobavljiv u roku 1-7 dana), ili se naručuje veća količina, pričekajte poruku s potvrdom o stanju zalihe i roku isporuke.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se radi isključivo uplatom na žiro račun poduzeća ID STORE, prema dostavljenoj ponudi. Pri plaćanju Vas molimo da vodite računa o pozivu na broj.
Prije plaćanja prema ponudi, molimo Vas da pričekate potvrdu na e-mail adresu o raspoloživosti naručenih željenih artikala.
U slučaju da je uplata već napravljena, a naknadno utvrđeno da proizvod(i) više nisu raspoloživi te isporuka nije moguća u prihvatljivom roku, radi se povrat novčanih sredstava na račun naručitelja. Povrat sredstava se radi unutar 24 sata od trenutka kada je kupac obaviješten o nemogućnosti isporuke. Ukoliko nije drugačije dogovoreno, povrat sredstava se radi na račun s kojeg je uplata napravljena.

ISPORUKA I DOSTAVA

Za naručenu robu može se zatražiti dostava na kućnu adresu ili preuzimanje u Poslovnici Osijek na adresi Vijenac Jakova Gotovca 2, Osijek.
Dostava na kućnu adresu obavlja se preko dostavne službe.
Preuzimanje u poslovnici se ne naplaćuje.
Cijena dostave na kućnu adresu je 35,00 kuna fiksno po narudžbi, bez obzira na naručenu količinu. Cijena dostave obračunava se prilikom postupka izrade narudžbe.
Narudžba se kupcu dostavlja na adresu koju je naveo prilikom registracije. U slučaju da kupac želi dostavu na neku drugu adresu, isto mora navesti u popratnoj poruci uz narudžbu (obrazac narudžbe).
Prilikom dostave kupcu se uz robu isporučuju račun, jamstveni listovi i ostala prateća dokumentacija, ovisno o vrsti proizvoda.
Isporuka se vrši samo na području Republike Hrvatske!

ROK ISPORUKE I ZAGUBLJENE POŠILJKE

Ukoliko nije drugačije dogovoreno, rok isporuke (predaje na dostavnu službu) je od 2 do 5 radnih dana od dana vidljive uplate na računu. U slučaju više sile ne možemo odgovarati za kašnjenja u isporuci (kašnjenje dostavne službe zbog elementarnih nepogoda). O svim saznanjima ćemo kupca pravodobno informirati.

JAMSTVO

Sukladno hrvatskom zakonodavstvu i propisima Europske Unije, postoje dvije razine jamstva: odgovornost za materijalne nedostatke te "klasično" jamstvo (garancija).

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
- U hrvatskom zakonodavstvu regulirana je člancima 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima ("Narodne novine", broj: 35/05., 41/08., 125/11.), koji je usklađen s Direktivom 1999/44/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. o nekim aspektima prodaje robe široke potrošnje i popratnim jamstvima.
- Odgovornost postoji u slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda;
u slučaju kvara ili nedostatka, obratite se trgovcu, jer trgovac odgovara za te nedostatke.
- Ukoliko uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, imate rok od 2 mjeseca otkako ste ustanovili kvar da o kvaru obavijestite trgovca.
- U cijeloj EU vrijedi rok od minimalno 2 godine za vrijeme kojih se, kao potrošač, možete pozvati na odgovornost za materijalne nedostatke, ukoliko ste u roku obavijestili trgovca o nedostatku.
- Ukoliko se kvar na proizvodu ustanovi u roku od 6 mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati.
- Kod prodaje rabljenih stvari trgovac može, ukoliko želi, ugovoriti da odgovara za materijalne nedostatke na takvom proizvodu u trajanju od godinu dana.
- Ako ste na vrijeme izvijestili trgovca o nedostatku, možete, po svom izboru tražiti:
popravak stvari i zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati:
sniženje cijene stvari ili povrat novca.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANE STVARI (GARANCIJA)
- U hrvatskom zakonodavstvu regulirano je člancima 423. do 429. Zakona o obveznim odnosima.
- Odgovornost iz garancije postoji samo u slučajevima kada je za određeni proizvod izdan jamstveni list.
- Ukoliko uočite kvar na proizvodu pod garancijom, kvar možete prijaviti tijekom trajanja garancije (trajanje garancije jedna je od obveznih stavaka u jamstvenom listu).
- Trajanje garancije ovisi o onome tko ga izdaje i ne postoji poseban rok unutar trajanja garancije u kojem treba obavijestiti davatelja garancije o kvaru da biste ostvarili pravo na otklanjanje kvara.

Na stranicama u opisu proizvoda pod jamstvom je navedeno trajanje "klasičnog" jamstva i na taj rok se izdaje jamstveni list. Isto ni na koji način ne utječe na odgovornost za materijalne nedostatke.

Prilikom isporuke robe, kupac dobiva jamstveni list i račun. Jamstveni list i račun je potrebno čuvati, budući da se bez dokaza porijekla robe ne može ostvariti pravo na jamstvo. Jamstvo pokriva sve neispravnosti proizvoda koja su rezultat grešaka u postupku proizvodnje cijelog proizvoda, ili njegovih dijelova. Jamstvo NE pokriva kvarove koji su posljedica nestručnog rukovanja, padova, fizičkih oštećenja, strujnih udara i drugih radnji i viših sila kojima je uređaj mogao biti oštećen (doticaj s tekućinama i slično).

Jamstvo na rabljene proizvode je sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) članak 404. st. 3. i Direktivi EU 1999/44/EZ i traje minimalno 12 mjeseci, ukoliko nije odabrana opcija produljenja jamstva. Uz rabljeni proizvod kupac dobiva jamstveni list. Ukoliko uređaj koji je pod jamstvom nije moguće popraviti u zakonskom roku, kupcu će biti ponuđena opcija zamijene uređaja ili povrata novca. Jamstvo ne pokriva nedostatke koji su bili poznati u trenutku kupovine i za koje je kupac znao da postoje i s kojima je bio upoznat. Jamstvo na rabljene proizvode se ne može odnositi na vidljive tragove korištenja.

U slučaju bilo kakvog kvara ili problema molimo Vas da nam se obratite na kontakte navedene na ovim stranicama kako bismo se dogovorili o daljnjim koracima.

UVJETI PRODAJE

PRODAVATELJ
1. Prodavatelj/trgovac je poduzeće ID Store, Vijenac Jakova Gotovca 2, Osijek, registrirano pri Trgovačkom sudu u Osijeku, generalni podaci: Osnovni podaci

KUPAC
1. Kupac je fizička ili pravna osoba koja se registrirala u sustavu internetske trgovine IDStore i naručila proizvode ili usluge.

PRIGOVORI POTROŠAČA
1. Sukladno čl.10. Zakona o zaštiti potrošača pisane prigovore možete slati na a-mail adresu prigovori@idstore.hr.

NAČINI PLAĆANJA
1. Plaćanje se radi isključivo uplatom na žiro račun poduzeća ID STORE, prema dostavljenoj ponudi. Prije plaćanja prema ponudi, molimo Vas da pričekate potvrdu na e-mail adresu o raspoloživosti naručenih željenih artikala.
2. U slučaju da je uplata već napravljena, a naknadno utvrđeno da proizvod(i) više nisu raspoloživi te isporuka nije moguća u prihvatljivom roku, radi se povrat novčanih sredstava na račun naručitelja. Povrat sredstava se radi unutar 24 sata od trenutka kada je kupac obaviješten o nemogućnosti isporuke. Ukoliko nije drugačije dogovoreno, povrat sredstava se radi na račun s kojeg je uplata napravljena.

ISPORUKA I DOSTAVA
1. Za naručenu robu može se zatražiti dostava na kućnu adresu ili preuzimanje u Poslovnici Osijek na adresi Vijenac Jakova Gotovca 2, Osijek.
2. Dostava na kućnu adresu obavlja se preko dostavne službe.
3. Preuzimanje u poslovnici se ne naplaćuje. 
4. Cijena dostave na kućnu adresu je 35,00 kuna fiksno po narudžbi, bez obzira na naručenu količinu. Cijena dostave obračunava se prilikom postupka izrade narudžbe.
5. Narudžba se kupcu dostavlja na adresu koju je naveo prilikom registracije. U slučaju da kupac želi dostavu na neku drugu adresu, isto mora navesti u popratnoj poruci uz narudžbu (obrazac narudžbe).
6. Prilikom dostave kupcu se uz robu isporučuju račun, jamstveni listovi i ostala prateća dokumentacija, ovisno o vrsti proizvoda. 
7. Isporuka se vrši samo na području Republike Hrvatske!

ROK ISPORUKE I ZAGUBLJENE POŠILJKE
1. Ukoliko nije drugačije dogovoreno, rok isporuke (predaje na dostavnu službu) je od 2 do 5 radnih dana od dana vidljive uplate na računu. U slučaju više sile Prodavatelj ne može odgovarati za kašnjenja u isporuci (kašnjenje dostavne službe zbog elementarnih nepogoda). O svim saznanjima Prodavatelj će kupca pravodobno informirati.
2. U slučaju da dostavna služba zagubi pošiljku, Kupac je dužan pravodobno obavijestiti Prodavatelja o istome.
3. Ukoliko dostavna služba izgubi pošiljku, Kupac ima pravo na povrat uplaćenog novca.
4. Ukoliko Prodavatelj Kupcu vrati novac, a dostavna služba u međuvremenu Kupcu isporuči naručene proizvode, Kupac je dužan Prodavatelju platiti isporučene proizvode. U slučaju da Kupac odbije platiti isporučenu narudžbu, Prodavatelj zadržava pravo na pokretanje prisilne naplate.

JAMSTVO
1. Sukladno hrvatskom zakonodavstvu i propisima Europske Unije, postoje dvije razine jamstva: odgovornost za materijalne nedostatke te "klasično" jamstvo (garancija).

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
- U hrvatskom zakonodavstvu regulirana je člancima 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima ("Narodne novine", broj: 35/05., 41/08., 125/11.), koji je usklađen s Direktivom 1999/44/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. o nekim aspektima prodaje robe široke potrošnje i popratnim jamstvima.
- Odgovornost postoji u slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda;
u slučaju kvara ili nedostatka, obratite se trgovcu, jer trgovac odgovara za te nedostatke.
- Ukoliko uočite kvar ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, imate rok od 2 mjeseca otkako ste ustanovili kvar da o kvaru obavijestite trgovca.
- U cijeloj EU vrijedi rok od minimalno 2 godine za vrijeme kojih se, kao potrošač, možete pozvati na odgovornost za materijalne nedostatke, ukoliko ste u roku obavijestili trgovca o nedostatku.
- Ukoliko se kvar na proizvodu ustanovi u roku od 6 mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postojao već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati.
- Kod prodaje rabljenih stvari trgovac može, ukoliko želi, ugovoriti da odgovara za materijalne nedostatke na takvom proizvodu u trajanju od godinu dana.
- Ako ste na vrijeme izvijestili trgovca o nedostatku, možete, po svom izboru tražiti:
popravak stvari i zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati:
sniženje cijene stvari ili povrat novca.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANE STVARI (GARANCIJA)
- U hrvatskom zakonodavstvu regulirano je člancima 423. do 429. Zakona o obveznim odnosima.
- Odgovornost iz garancije postoji samo u slučajevima kada je za određeni proizvod izdan jamstveni list.
- Ukoliko uočite kvar na proizvodu pod garancijom, kvar možete prijaviti tijekom trajanja garancije (trajanje garancije jedna je od obveznih stavaka u jamstvenom listu).
- Trajanje garancije ovisi o onome tko ga izdaje i ne postoji poseban rok unutar trajanja garancije u kojem treba obavijestiti davatelja garancije o kvaru da biste ostvarili pravo na otklanjanje kvara.

2. Na stranicama u opisu proizvoda pod jamstvom je navedeno trajanje "klasičnog" jamstva i na taj rok se izdaje jamstveni list. Isto ni na koji način ne utječe na odgovornost za materijalne nedostatke.

3. Prilikom isporuke robe, kupac dobiva jamstveni list i račun. Jamstveni list i račun je potrebno čuvati, budući da se bez dokaza porijekla robe ne može ostvariti pravo na jamstvo. Jamstvo pokriva sve neispravnosti proizvoda koja su rezultat grešaka u postupku proizvodnje cijelog proizvoda, ili njegovih dijelova. Jamstvo NE pokriva kvarove koji su posljedica nestručnog rukovanja, padova, fizičkih oštećenja, strujnih udara i drugih radnji i viših sila kojima je uređaj mogao biti oštećen (doticaj s tekućinama i slično).

4. Jamstvo na rabljene proizvode je sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) članak 404. st. 3. i Direktivi EU 1999/44/EZ i traje minimalno 12 mjeseci, ukoliko nije odabrana opcija produljenja jamstva. Uz rabljeni proizvod kupac dobiva jamstveni list. Ukoliko uređaj koji je pod jamstvom nije moguće popraviti u zakonskom roku, kupcu će biti ponuđena opcija zamijene uređaja ili povrata novca. Jamstvo ne pokriva nedostatke koji su bili poznati u trenutku kupovine i za koje je kupac znao da postoje i s kojima je bio upoznat. Jamstvo na rabljene proizvode se ne može odnositi na vidljive tragove korištenja.


OPĆE ODREDBE
1. Smatra se da su se svi korisnici koji koriste usluge ovu internetske trgovinu i vezane stranice prethodno upoznali s općim uvjetima prodaje. 
2. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem internetske trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu između potrošača kao krajnjeg kupca i ID Store d.o.o. kao trgovca (Prodavatelj) te se smatraju sastavnim dijelom takvih ugovora.
3. Korisnike upućujemo da se prije same registracije i kupovine upoznaju sa svim uvjetima prodaje, jamstva te prava koja uživaju sukladno zakonskim propisima.
4. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.
5. Putem idstore.hr moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.
6. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
7. Korisnici su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. U slučaju ostavljanja lažnih podataka Prodavatelj će ograničiti pristup korisniku. Ukoliko Prodavatelj ima opravdani razlog sumnjati da je došlo do krađe identiteta, o istome će obavijestiti nadležne institucije.
8. Prodavatelj može, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih kao i sav ostali sadržaj zbog čega su korisnici dužni prilikom svake posjete istoj pregledati sadržaj Općih uvjeta. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na internetskim stranicama.
9. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup internetskim stranicama i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje internetske trgovine i stranica.
10. Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na stranicama. Zadržava se pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača.
11. Svi materijali, fotografije i tekst postavljaju se na stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. ID Store ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo.

Sklapanje i raskid ugovora o prodaji
1. Kupnja se može ostvariti samo ukoliko se kupac registrira na za to predviđenom mjestu. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu ID Store d.o.o. za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojim registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen ugovor između kupca i Prodavatelja, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
2. Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije.
3. Kupac može prilikom registracije izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji i drugim komercijalnim priopćenjima. Kupac se u svakom trenutku može samostalno odjaviti s liste za primanje komercijalnih priopćenja. Odjava s liste primatelja komercijalnih priopćenja ne isključuje mogućnost slanja poruka korisniku koje se odnose na reguliranje međusobnih odnosa (informacije vezane uz narudžbe), tehničke obavijesti (potrebe za promjenom zaporke, ažuriranje podataka i slično) i servisne obavijesti (promjena uvjeta poslovanja ili slično).
4. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na stranicama, a uz svaki proizvod navedeni su naziv proizvoda, cijena, jedinica mjere i dodatne informacije koje kupcu koriste za odlučivanje na kupovinu. Ukoliko Kupac treba dodatne informacije, u svakom trenutku se može obratiti na kontakte navedene na stranicama.
5. Cijene proizvoda su maloprodajne i uključuju PDV. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u kunama. Ažuriranje cijena i zaliha se radi jedanput dnevno zbog čega može doći do razlike između cijena u internetskoj trgovini i u maloprodajnim poslovnicama, kao i do toga da su u međuvremenu neki proizvodi rasprodani. Za narudžbe preko internetske trgovine vrijede cijene koje su kupcu predstavljene u trenutku potvrde narudžbe i koje su mu dostavljene u obliku ponude na adresu e-pošte. Ukoliko neki proizvod više nije dobavljiv budući da je u međuvremenu zaliha prodana, kupac će o tome dobiti obavijest putem e-pošte s opcijom poništavanja narudžbe ili čekanja na popunjavanje zaliha. U slučaju da se Kupac odluči na čekanje, ostaje vrijediti cijena iz prvobitne narudžbe/ponude. Ukoliko je Kupac već platio narudžbu prema ponudi, a naknadno mu je dostavljena obavijest da je zaliha prodana te se odluči na otkazivanje narudžbe, ili Prodavatelj ocijeni da će do popunjavanja zaliha proći više od tjedan dana, Kupcu će se novac vratiti na broj računa s kojeg je narudžba plaćena. Ukoliko Kupac nije odustao od narudžbe unatoč čekanju, a novac mu je već vraćen, prije isporuke će morati ponoviti uplatu.
2. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za internetsku trgovinu. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za internetsku kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.
3. Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

Raskid ugovora i povrat
1. Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik se upućuje da provjeri sve uvjete i informacije, a osobito one koje se odnose na zakonska prava i obveze, naručene proizvode i Prodavatelja (obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014)), ove Uvjete te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.)
2. Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Pravo na odustajanje počinje teći od datuma izdavanja računa. 
Obrazac za raskid ugovora se može preuzeti na internetskim stranicama
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te nije moguće daljnje korištenje
3. Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti ID Store d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se na Prodavateljevoj web stranici .
Popunjeni obrazac je potrebno poslati na adresu navedenu u obrascu ili na adresu e-pošte navedenu pod kontaktima.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Prodavatelj zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
8. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Prodavatelja bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora javi Prodavatelju kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
9. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo neophodno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
10. Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora.


Zaštita osobnih podataka
1. Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze.
2. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca, osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda. Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
3. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o kolačićima (Cookie policy)
1. Kako bi stranice ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti kolačiće. Više o kolačićima možete doznati u rubrici Pravila privatnosti.

Registracija i sigurnost
1. Zaporke koju korisnici odabiru za prijavu u internetsku trgovinu pohranjuju se na siguran način tako da Prodavatelj ni na koji način ne može vidjeti stvarne zaporke niti se iste šalju na e-poštu korisnika.
2. U slučaju da korisnik zaboravi zaporku, morat će pokrenuti postupak obnavljanja zaporke pomoću poveznice na stranicama. Nakon što Korisnik pokrene obnavljanje zaporke, sustav će mu poslati poruku s poveznicom i uputama za obnavljanje zaporke.
3. Korisnik je dužan voditi računa o tajnosti svoje zaporke i ne dijeliti je s osobama. Prodavatelj ni na koji način ne može odgovarati za štetu koja je posljedica korisnikove nepažnje.
4. Prodavatelj nikada neće tražiti korisnikovu zaporku.

Ostale odredbe
1. Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektalnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda. Kupovina sadržaja i proizvoda koja su predmetom intelektualnog vlasništva ili autorskih prava Kupcu omogućava korištenje istog, ali nikako ne znači prijenos vlasništva nad intelektualnim vlasništvom ili autorskim pravom.
2. Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili u potpunosti točne. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.
3. Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada:
a) se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku
b) se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologji
c) postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao, a što se posebno odnosi na tehničku robu.

Temeljem Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, od dana, 15. veljače 2016. godine, Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela s radom. Člankom 14. stavkom 1. predmetne Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Obzirom da je predmetna Uredba izravno primjenjiva u državama članicama Republike Hrvatske, bez obzira na kašnjenje s donošenjem odgovarajućih provedbenih pravnih akata. Elektronsku poveznicu (link) na Platformu za ORS http://ec.europa.eu/odr.